Молодь віддає перевагу мобільним додаткам, а нiж банкам

Ще зовсім недавно вважалося, що люди охочіше змінять чоловіка, ніж свій банк. Але тепер, дивлячись на те, як швидко розвиваються технології сучасного світу, дана думка вже не правдива. Клієнти з задоволенням віддадуть перевагу фінустанови мобільному додатку, якщо останнє виявиться простіше і зручніше.
Заява про намір пошуку іншого банку в США і Британії зробило 45% опитаних мілленіалів (молодих людей, які народилися на межі тисячоліть). Адже в силу розвитку технологій молоде покоління, здійснюючи фінансові операції, охочіше користується гаджетами, ніж, наприклад, банкоматами.
Більше третини представників мілленіалiв і покоління Х зізналося, що із задоволенням користувалися переліком “фішок”, які представлені в мобільних додатках, однак відсутні в класичних банках. Наприклад, біометричний захист при проведенні фіноперацій і Кешбек з покупок в інтернеті були найпопулярнішими запитами.
Ростислав Дюк, глава української асоціації Фінтех і інноваційних компаній розповів про ТОПи фінансових інструментів, які найбільше цікавлять молодих українців:
- Біометрична захищеність при здійсненні фінансових операцій;
- Можливість збільшення кредитного ліміту;
- Взяття позики в будь-який зручний час.
Також незаперечну значимість має можливість впровадження фін сервісів в інші додатки, якими живуть молоді громадяни. Ті, у кого вийде добится цього неодмінно отримає як аудиторію, так і лояльність.
Старший аналітик DostFinance Bank
